Rodzina Friedkinów po przejęciu klubu zaczęła działać błyskawicznie, także w aspekcie pozasportowym. Nowym sponsorem technicznym Romy ma zostać amerykańskie przedsiębiorstwo, New Balance.
W lipcu tego roku AS Roma poinformowała w oficjalnym oświadczeniu, że ich współpraca z firmą Nike zostanie zakończona przedwcześnie i będzie obowiązywać wyłącznie do sezonu 2020/2021. Formalnie miała ona trwać do sezonu 2023/2024. Warto przypomnieć, że w trakcie sezonu 2013/2014 Nike zostało sponsorem "Giallorossich" w miejsce Kappy, która ściśle współpracowała z rzymianami w latach 1984-1986, 2000-2003 i 2007-2013.
Jak podaje John Solano z "RomaPress", rozmowy Ryana Friedkina, Marca Wattsa (członka zarządu) i dyrektora operacyjnego, Francesco Calvo, toczyły się również z Adidasem, Under Armour i Castore. Ostatecznie to firma z główną siedzibą w Bostonie zostanie sponsorem technicznym Romy w najbliższych tygodniach. "Lupi" otrzymają za sezon cztery miliony euro plus bonusy - to mniejsza kwota w porównaniu do poprzedniej umowy z Nike (pięć milionów euro - przyp.red). Jak czytamy, na bazie umowy z nowym sponsorem klub ma mieć zapewniony „znacznie większy procent od sprzedaży detalicznej i konsumenckiej". O to poprzedni właściciel Romy, James Pallotta, miał największe pretensje do Nike.
To zatem oznacza, że w ofercie New Balance Roma będzie klubem z największą rozpoznawalnością na świecie. Po stracie współpracy z Liverpoolem (na rzecz Nike - przyp.red) w ich ofercie możemy znaleźć trykoty Athletic Clubu, OSC Lille, Dynama Kijów czy Celtiku. Cała transakcja według wspomnianego wcześniej źródła ma się zamknąć w styczniu 2021 roku.